Gerçek Arkadaşlar… (İdil’e)

Arkadaşlarımın hepsi gerçek olsun istemem,
elimi tutmaları beklemem
en son hangi arkadaşımla ağladım
konu neydi hatırlamam
Kalbime ve aklıma dokunmasınlar
bugünlerde teşekkür ederim

Arkadaşlarım kendileri olsun isterim
Bir araya geldiğimizde ‘biz’ olabilelim
elele tutuştuğumuzda
kimse duramasın önümüzde
kalplerimiz yaşarken birbirini sevsin isterim

Arkadaşlarımın hepsi gerçek olsun istemem
bazıları sanal olsun ne çıkar
çocukluğumda tanıştıklarım mesela
onları çocuklarımla tanıştırmak isterim

Elimi tutan, kalbime dokunan sevgilim olsun isterim
arkadaşım nefsimle aramda dursun
aklım olsun, alternatifim olsun
düştüğümde beni ayağa kaldıran olsun isterim

Eğer gerçek arkadaşlarımı soruyorsan
hepsi gerçek benim arkadaşlarımın
o kadar gerçekler ki, hiçbiri yanımda değil
olmaları da gerekmiyor nasılsa

Arkadaşlarımın hepsi gerçek olsun istemem
yeni insanlarla tanışmak arkadaş olmak isterim
yeni bir insan, yeniden doğmaktır,
güzel değil mi ?

About tanericten

COMMAID Executive Consulting / İletişim Hizmetkarı / Yönetim ve Marka Danışmanı / 1998'den beri öğretim üyesi / 1964'den beri öğrenci / Beşiktaş Kongre ve Marka Konseyi Üyesi
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

1 Response to Gerçek Arkadaşlar… (İdil’e)

  1. Özlem Ulusoy says:

    Taner çok teşekkür ederim. Hissettim : )

Leave a comment