Aklıma bir şey gelsin istedim …

Düşündüm
aklıma bir şey gelsin istedim
öyle bir şey ki
düşündüklerim gerçek olsun
hepsi değil
hemen değil
yanlış anlama
bir başlangıç olsun işte
sonra gece gündüz çalışayım
eksiklerim tamamlansın
yanlışlarım düzelsin istedim …

Düşünürken veya çalışırken
yorgunluktan bir yerlerde
öylece uyuya kalmak istedim
kıyafetler ve yattığım yerin
önemi olmasın
sevdiklerim ve tanıdıklarım
uzakta olsun istedim …

Düşündüm
aklıma bir şey gelsin istedim
yanlış anlama
bütün savaşları bitirsin
herkesin karnını doyursun
demedim…

Düşündüm
aklıma bir şey gelsin istedim
kimseyi üzmek istemedim
çocuklarımla
mutlu olmak istedim…

Daha çok okumak
daha çok yazmak istedim
Düşündüm
aklıma bir şey gelsin istedim…

Aklıma gelenlerle
belki hiçbiri olmadı
ama vazgeçmedim
yanlış anlama
biliyorum gelecek
çalışıyorum
okuyorum
duygulanıyorum
yazıyorum
ve bak hala bekliyorum
Sen ne zaman dersen o zaman…

Şimdi aklıma bir şey geldi, geçti
bu da değil demek ki
aklıma bir şey gelsin istedim
yanlış anlama
Sen ne zaman dersen o zaman
yaşadığım gibi değil
düşündüğüm gibi yaşamak için …

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

