Adını sen koy istersen…

Duygularımın adını ben koymadım
aynı duyguları kim yaşadı bilemedim
hissettiğimde nefesimi bırakamadım
bir çocuk oldum, bir büyüdüm anlamadım

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Herşey neden anlamsızlaştı soramadım
bahar yağmurları göz yaşlarıma karıştı
gece sabaha döndü uyanmak zorunda kalmadım

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Hissettiklerimi anlatacak kelime bulmadım
duygularım karmakarışık oldu çözmedim
dünyalık işlerim vardı umursamadım
hissettim yaşadım, yaşadım hissettim

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Karşılıksız duygu gerçektir dedim
gerçek duygu mutluymuş anladım
mutluluktan başka hayatlara karışmadım

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Çok az dün, daha çok gelecekmiş öğrendim
gelecek yarın değil daha ötesiymiş inandım
duygusuz beden insan değilmiş gördüm
hatalar yapılmak içinmiş rahatladım

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Hatalar yaptım sonra bağışlanmayı diledim
bugünler kolay, yarınlar yakın olsun istedim
bahar yağmurları göz yaşlarıma karıştı
gece sabaha döndü uyanmak zorunda kalmadım

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Bu duyguya sevgi de, aşk de, biz de
ne dersen artık
adını sen koy istersen
bu duyguyu yaşıyorum ya hala
ilk doğduğum günkü gibi oldum

Duygularımın adını ben koymadım
bu duyguya bir bedel ödemedim

Lanet edilen ama bir nur olan dünyaya
mutlulukla doğmuş
hissettiklerimle ağlamış
mutsuz oldum sanmıştım
o da mutluluktanmış meğer yeni anladım..

Alannah Myles “You love who you love” dinlerken- İstanbul 4 Mayıs 2011 02:00

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

