Belki ama…

Geceleri sever misin bilmem
sevdiğin gecelerde ne yaparsın
onu hiç bilmem belki ama
işte o geceler de yazan benim

Kitapları sever misin bilmem
okurken ne yaparsın
onu hiç bilmem belki ama
işte o geceler de o kitap yazmaya çalışan benim

Konuşurken dinler misin bilmem
hüzünden mi desem, öylesine mi yoksa
aklına bir şeyler gelince söyleyemeyen belki ama
onları yazan benim

kapı gıcırdasa oynayamam belki ama
aklına bir şey geldi mi kaleme kağıda koşan benim
konuştuğunda komik olamam belki ama
az konuşup çok şey anlatmaya çalışan benim

Yazarlarının adını hatırlayamam belki ama
yazdıklarını okuyan benim
onlara tek tek teşekkür edemem belki ama
düşündürdüklerini yazan benim

Biz yerine ben diyen kaç kişi var bilmem belki ama
ben deyince boş olduğunu bilen benim
her yaşadığına bir neden söyleyemem belki ama
hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inanan benim

aşkın sevginin son hali olduğunu ispat edemem belki ama
sevginin doğuştan geldiğine inanan benim
insanları üzmekten korkarım belki ama
sevdiklerini ağlatan benim

konuşunca yazamam belki ama
yazınca konuşamayan benim
sessizliği sevmeni bekleyemem belki ama
yakarmak için sessizliği bekleyen benim

Geceleri sever misin bilmem
kaçta uyur, kaçta uyanırsın hiç bilmem belki ama
uyandığında mutlu olmanı isteyen benim
bu yazdıklarımı beğenir misin bilmem belki ama
yazdıkça öğrenen, öğrendikçe büyüyen benim

Sana ne bunlardan bilmem belki ama
bazen arayıpta bulamadıklarını,
hissedipte söyleyemediklerini
bunların okuyupta söyleyebileceğini umut eden benim…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

