Aynı gün birlikte ölmek ….

Ben seni önce sevdim, sonra aşık oldum
nasıl oldu bilemedim
gözyaşlarımın rengi nasıldı düşünmedim
aynalara hiç bakmadım
hüzünlü aşk şarkıları dinlemedim…

Aklım ve yüreğim birlikte söyledi
bu yüzden sevgili, işte bu yüzden
sen bir bahar hayali olamazsın
bu aşk seni sonbaharda terk etmeyecek
karlı kış günlerinde üşümeyecek,
Ağustos sıcağında yanmayacaksın
Dolunay da vazgeçmeyeceğim senden
hep sana döneceğim eksilmeden…

Bu ben, hep seninle olacak
aklım ve yüreğim birlikte söyledi
nasıl oldu bilemedim
aşk sevgiden sonra geldi sevgili
sevgi olgunlaştırdı, aşk vazgeçilmez yaptı
şimdi ben sevgi, sen aşk oldun besbelli
geriye ne kaldı söyleyemedim…

Bilir misin bilmem,
bu duyguya kelime var mı bulamadım
hiç yaşanmamış gibi, hep aynı şeyleri yaşamak
sanki ilk kez gibi, sürekli aynı yerlere gitmek…

Bir an da hıçkırıklara boğulmak
içmeden sarhoş olmak, dumansız hüzünlenmek
Langrimas negras’ı tekrar tekrar dinlemek
aynı gün doğmak değil belki bu ama
aynı gün birlikte ölmek için izin istemek…

Nasıl oldu bilemedim
aşk sevgiden sonra geldi sevgili
şimdi ben sevgi, sen aşk oldun besbelli
bu yüzden sevgili, işte bu yüzden
aynı gün doğmak için geç belki ama
aynı gün birlikte ölmek için izin istedim …

Cuba Feliz’in Lagrimas Negras (Karanlık Gözyaşları) (Miguel Matamoros written in 1930)’ını tekrar tekrar dinlerken…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

