Kendi olan, Esas Kızlara ve Erkeklere…

Bu doğum günü çoğaldım
ayın ondördü gibiydim
önce ben, sonra yirmidört kişi oldum
aylardan bir Ağustos,
günlerden Pazar dı
aklım duygularıma,
bedenim ruhuma yenildi
öğrendikçe önce ruhum özgürleşti
sonra yüzüm değişti, çoğaldım
çoğaldım sevdim azaldım sevildim,
sonra tekrar çoğaldım
kim söyledi herşeyi bildiğimi
öğrenemedim belki ama
ya onlardan farklı şeyleri bilen
ya da hiçbir şeyi bilmeyendim…

Bu doğum günü çoğaldım
aklım duygularıma
bedenim ruhuma karıştı
bir oldum
tuti kuşları yüreğimi uçurdu
yirmidört yürek oldum
duygu gözyaşı oldu
eller üzerindeydim
Orit ellerimi tuttu, Hasan dokundu
Hümeyra sordu “nasıl anlatsam”
aklım sustu, ben anlattım
ama duymadım Tony duydu
yirmidört Tuti kuşu havalandı
biri konduğunda
Şefim’in omuzlarında
annemin sıcaklığındaydım

Bu doğum günü çoğaldım
ayın ondördü gibiydim
önce ben, sonra yirmidört kişi oldum
aylardan bir Ağustos,
günlerden Pazar dı
kendini bilenlerle
Esas’lı bir yerlerdeydim…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

2 Responses to Kendi olan, Esas Kızlara ve Erkeklere…

  1. özlem helvacioglu says:

    Taner gözlerim doldu. Yüreğine sağlık yol arkadaşım :’)

  2. Elvan Sümer says:

    Taner’cim,
    İlk açtım bu şiirini gördüm, soyadın gibi içten, çok güzel. Ellerine sağlık canım arkadaşım.

Leave a Reply

