Sen olmak için fazla mı erken ?

Aldıysan 5 duyusunu ödünç
iyot ve üzüm kokuları arasında
kan-ter içindeyse vücutlar
tuzlu tenin gerilmiş
kurumuş dudaklarını
ıslatıyorsa sevgili
susuzluğun gelmiyorsa aklına
o bahsettiğin beyaz koltukta
veya o kapının önündeki taşlarda
sırt üstü veya yüz üstü…
Ben de gördüm eminim
altıncısını da izin istemeden alabilirdin
neden almadın merak ettim

Yağmur sonrası toprak kokusu
kendinden geçmek için geç belki ama
sen olmak için de fazla mı erken…?

Bilemedim …

1… “5 duyunu aldıysam ödünc
simdi … 6. sını da istiyorum izninle
ister o bahsettigim beyaz koltukta,
ister bahçenin kırmızı sandalyelerinde,
ister kapının önündeki taslarda,
ister kuzeylerde biryerlerde,
“meşe ağaclarının geçidinde”
… ama yanyana içerken yazdım bunu
hmmmm …
ya da oraya gittim iste bir sekilde,
sen de yanımdaydın ama
gördüm eminim!

biraradayiz. bak sadece sarap kokusu var ”
2… “5 duyunu aldıysam ödünç
simdi … 6. sını da istiyorum izninle
ister o bahsettiğim ıssız kumsalda,
ister tatil köyünün tekinde,
yanyana havlular üzerinde,
birimiz sırtüstü,
birimiz yüzüstü,
… ama yüzyüze bakarken yazdim bunu
hmmmm …
ya da oraya gittim işte bir sekilde,
sen de yanımdaydın ama
gördüm. eminim!

sehirde değiliz. bak sadece iyot kokusu var”

About tanericten

COMMAID Executive Consulting / İletişim Hizmetkarı / Yönetim ve Marka Danışmanı / 1998'den beri öğretim üyesi / 1964'den beri öğrenci / Beşiktaş Kongre ve Marka Konseyi Üyesi
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

1 Response to Sen olmak için fazla mı erken ?

  1. meggy says:

    guzle satirlar, yazan herkes guzel yazmis diyorum 🙂 ellerine, yuregine saglik.

Leave a comment