Keşke “Sen” de Olsaydın…

Sabaha döndü gece,
hem de kocaman bir şehirde,
bütün ışıklar söndüğünde,
bir yürek çaresizliğiyle
aydınlandı her yer yine…

Keşke diyorum, “Sen” de olsaydın
aklım, gözlerim, yüreğim tam olsaydı…
Her gece, sabaha dönse de
bu yürek çaresiz ve sensiz olmasaydı…

Biliyorum uzaklığın benden yakın bana
göremesem de hissediyorum ya seni
avunuyorsun diyorlar bana…

Okuyorum, dinliyorum,
dokunuyorum, kokluyorum
seyrediyorum ama
bir yürek çaresizliğiyle uyanıyor yine
tam olmuyorum…

Geceleri yorgunluk çöküyor bedenime
gözlerim kapanıyor, uyumamalıyım diyorum…
Başaramıyorum, ayıp değil ya
şimdi de itiraf ediyorum tam değilim işte…

Yüreğimde çaresizliğim varsa
aklım seninle ya diyorum
diyorum evet avunuyorum hem de her gece…

Keşke diyorum, “Sen”de olsaydın
sabaha dönseydi gece,
belki de küçük bir şehirde,
bütün ışıklar yine söndüğünde
o kocaman sevgiyle sabaha uyansaydı dünya…

Keşke “Sen” de olsaydın
küçük bir ışık nasıl büyük bir sevgi olur
görebilseydi herkes fena olmazdı diyorum…

Ne olur affet beni ama
Keşke “Sen” de olsaydın
tam olsaydım bende…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

One Response to Keşke “Sen” de Olsaydın…

  1. Mehtap Altuğ says:

    Ne diyebilirim, muhteşem olmuş. Duygularıma tercüman olmuş, ellerinize ve yüreğinize sağlık. Ben de bugünlerde aynı paralelde olan Sezen Aksu’nun Sevgili parçasını dinliyorum sık sık- der ki- oysa sevgili bir tek sevgili, nasıl değiştirir dünyanın gerçeğini. Yani sensizlik, onsuzluk ve tam olması gereken yaşamların hep eksik kalması çok acı ama gerçekler de böyle…..

Leave a Reply

