Benim yüzümden…

Başıma gelenler benim yüzümden
bakmayın öyle bahaneler bulduğuma
ben istedim, ben izin verdim olmalarına
ben sadece benden sorumlu
değiştirebildin mi kimseyi şimdiye bir başıma…

Şimdi herşey sanki olumsuz gibi
ama yarını bilemem, şu anı yaşıyorum ya
şu an ne istiyorsun diye sorduğunda
ne dedim hatırla, sende söyleme kimseye boşuna…

Hep böyle yanılmaz mı zaten insanoğlu
acele ettiği böyle çıkmaz mı ortaya
şu anı bilmeden yarını düşler ya sahiden
yarını da düşündüğü gibi yaşanmaz zaten…

Başıma gelenler benim yüzümden
sen bak dalgana, sen sensin ben de ben nasılsa
ne senin yaptıklarından sorumluyum
ne de sen benim yaptıklarımdan neden soruyorsun hala…

Neler yaşadın bilemem senin kadar
ama anlatmak için aynı kelimeleri seçmiş olabiliriz unutma
duygular aynı, beden başka, ruh başka, bak üç kişiyiz hala
aynı renk gözyaşları ile ağladığımızı biliyoruz ya
bana benzemiyorsun yanlış anlama
sadece insan olduğumuz içindir nasılsa…

Başıma gelenler benim yüzümden
sevgilim, çocuklarım, ailem,
dostlarım, düşmanlarım benim yüzümden
şu an ne istiyorum yalnızlıktan
neden tebessüm ediyor içimdeki ben
yanlızlıktan değil benim yüzümden…

Başıma gelenler benim yüzümden
olumsuz olanlar için nasıl beklediysem sabırla
olumlu olanlar içinde sevinmiyorum hemen
yoksa ukalalığımdan değil yanlış anlama
öğrendim ya hayatı bu yaşımda…

About tanericten

COMMAID Executive Consulting / İletişim Hizmetkarı / Yönetim ve Marka Danışmanı / 1998'den beri öğretim üyesi / 1964'den beri öğrenci / Beşiktaş Kongre ve Marka Konseyi Üyesi
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a comment