Sen, Sen Ol Bana Benzeme Sakın… (İskender’e)

Yaradanın ayrı insanları, etle tırnak gibidir
ama birbirine benzemez
seni anlar birisi, ne dediğini bilmez diğeri
tanımayan biri görse ikisini
hep hoş gördük ya Yaradılanı
nedenini sormasanda besbelli
sana nasıl kızabilirim ki şimdi…

önce bir güzel yaşamak ister,
sonra yarışa döndürür hayatı
yaşları benzer olsa da yaşadıkları farklıdır
birinin acıları sabrında, diğerinin dilinde saklıdır…
Bazen birinin gizlediği sır olur
diğerinin diline vurur ama söylemediğine inanır durur…
Bilmediği konularda söylersin amacın öğretmektir,
o kendini aptal sanır, sonra olmadığını ispata kalkar, başın ağrıtır…

Dedim ya, adın İskender olabilir be Paşam
Nede olsa Yaradanımız bir, toprağımız ayrı
hedefimiz aynı, görevlerimiz farklı
Sen sen ol bana benzeme sakın
varsın seni adam sansınlar beni de kul…

Alpay bu, senin gibi söyleyemez, yüreğinde saklar
Kul incinir diye Yaradan dan korkar
Sen korkmaz mısın ki, herşeye söylenir durursun ?
Sen sen ol bana benzeme sakın
varsın seni adam sansınlar beni de kul…

Yaşayacağımız iki ömür ise
birisini yaşadık say…
Senin adamlığın
ikincisinde ne olur bilemem
ama beni sorarsan eğer
kabul ederse Yaradan
yine kul olmak isterim
bunu böyle bil…
Sen sen ol bana benzeme sakın
varsın seni adam sansınlar beni de kul,
üzülme sakın…

http://tdkterim.gov.tr/bts/?kategori=verilst&kelime=alpay&ayn=tam
http://tdkterim.gov.tr/bts/?kategori=verilst&kelime=iskender&ayn=tam

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

