Kırmızı bir gül açtı…

Kırmızı bir gül açtı gönlünde
ben kokusunu duydum
aklımda çaresizliği vardı
ellerine dokundum,
üşüyordu

bir nefes tebessüm belirdi yüzünde
kırmızı oldu yanakları
sonra bir sıcaklık hissettim,
ağlıyordu…

Kırmızı bir gül açtı gönlünde
ben kokusunu duydum
gözleri gözlerimin içinden
geçti, gitti
görmüyordu…

büyüdü burun delikleri
sanki bir fırtına başlıyacaktı
ben rüzgarı hissettim
ama o dışarı çıkmasına izin vermedi,
üşüyordum…

Kırmızı bir gül açtı gönlünde
ben kokusunu duydum
içindeki fırtına yağmura dönüştü,
ıslanıyordum…

ne oldu dedim
kırmızı bir gül açtı gönlümde dedi
evet dedim, kokusunu duydum
bir nefes tebessüm belirdi yüzünde,
ağlıyordum…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

