Karalıyorum be abla…(Bahar’a)

Yok be canım
benim ki şairllik değil karalama
ama yine de özür dilerim
Orhan Veli den
Ahmet Rasim, Nazım Hizmet’ten

haklısın belki de bir arayış
o kelimeleri bulma telaşı ama
karalıyorum be Bahar abla,
boş kaldıkça, bir şarkı
bir fotoğraf gördükçe,
aklıma garip şeyler geliyor
tuhaf oluyorum
bir de bakmışım
kalem yazıyor
dur desem durmuyor
uyumuyor, yemiyor içmiyor yazıyor

yıllar önce başlamıştım ama,
sonra ekmek parası yılları
strateji yazdı, planlama yaptı
ama yazmadı böyle kalem,
şimdi yazıyor işte
dedim ya
dur desem durmuyor
karalıyor be abla
bazen de iyi oluyor
yazınca rahat bırakıyor beni…

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

