Ada…

Yıllar sonraydı
doğallığını
herkes gibi konuşmasını
bakışının sıradanlığını
anlam yüklemeden beklemesini
bile bile hata yapmasını
ağlamasını, küfretmesini
okyanus yeşili gözlerini gördüm

yıllar sonraydı
yine öyle tuhaf oldum
ilk kez aynı filmi
aynı gün tekrar tekrar seyrettim
her defasında
ilk kez seyrediyorum sandım
evet yeniden aşık oldum
ve yapayalnızdım

yıllar sonraydı
tanımıyordum
o beni hiç tanımıyordu
sadece bir filmdi üstelik
o rolünün oynuyordu
bense oturmuş seyrediyordum

ağzım kurudu
yutkunamadım
dudaklarım çatlamak üzereydi
su içmek yerine
yeniden yazmak geldi içimden

seyrettim yazdım
yazdım seyrettim
yazarken heyecandan
kaç kere yanlış harflere bastım

yıllar sonraydı
yıllar ne kadar çabuk geçmiş
meğer anlamadım
zaten anlamazdım, anlamazdım
kadere de inanmazdım

yıllar sonraydı oysa
evliydim, çocuklarım vardı
ama aşık olmuştum,
sadece bir filmdi üstelik
anlatsam ne derlerdi

okyanusta bir Ada’daydım
ıssız kalmış
yakalanmış
biçare tutsak olmuştum
ama esareti seviyordum
oysa
yıllar yıllar sonraydı şimdi…

İstanbul, 26 Ocak 2009 Pazar

About tanericten

Marketing Investment Management Consultant- Lecturer since 1998-Two Children-member of BJK and IAA
This entry was posted in Karalamalar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

